lördag 24 januari 2009

Forza Zlatan!

Fullt ös från start och rakt in i lerbadet. För det var verkligen lerbad idag. Efter 5 varv började jag få igång Jensgunget och juckade mig fram i leran och förbi några trötta Belgianer och en Japan. De resterande varven gick som smort. Jag drömde mig bort och låtsades ett tag köra enduro med Landström i leran, precis som vi gjorde i höstas. Vid 3 varv kvar får jag höra från något fyllo i publiken "Forza Zlatan!" och jag gasar på lite extra genom nästa lerhål. Japanesen tar mig på näst sista varvet och jag plockar en Tysk sista varvet och tar mig in som 32a. Lerig, glad och jävligt kall om vaderna. Att Mange sedan gjorde en romantisk middag för två bestående av kyckling, ris och currysås gjorde att dagen blev fulländad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar