torsdag 3 september 2009

Dags för avgörandet.

I helgen avgörs Långloppscupen och jag ska göra mitt allt för att vinna. Enligt FK är det bara ett mirakel som kan stoppa Jens. Men för mig går tankarna på seger på Bockstensturen medan Jens är som bäst 3:a och därmed sopar jag hem cupen totalt. Körde SM-banan med Bleckur och Oscar igår. Jag hade svininfluensa i benen, bronkit i lungorna, blodproppar lite här och där och hjärtinfarkt. Loket för dagen var urstarke Bleckur. Han ställde av mig så många gånger att jag bara minns en tiondel av dessa. Men jag skyller på mitt i veckan svacka. Jag känner dessutom att peppen kryper fram mer och mer.


Ner till Varberg gör vi premiär i nya Team Kalas bussen. Den är dock inte stripad än men det kommer att se ut nått sånt här.


/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar