onsdag 6 februari 2013

Slaktartur direkt...

Första passet blev ett lite halvgalet pass på 15 mil och 3300 hm med Petter. Har nog cyklat lite för lite på sistone... Eftersom om jag inte varit så sugen så hade jag inte slaktat på första dagen efter resa.

Här gick Petter upp i varv när vi rullade mot dagens start på Challange Mallorca på hjul på ett par Garmin-Sharp cyklister.  Därefter cyklade vi i stort sett samma bana som dom utan att veta om det...
Blev så till mig när cyklisterna kom så jag glömde ta kort. Ni får nöja er med karavanen.
Dagens höjdpunkt var ändå den här nudelsoppan vi beställde. Liten! Kommer inte ens ihåg att jag ätit riktig lunch under ett pass i hela mitt liv, men nån gång ska vara den första.
Om vädret tillåter blir det säkert samma sorts pass imorgon också. Det var 15 och sol vid kusten idag och 5 och duggregn uppe vid "Piggen". Helt ok om man jämför med förra årets snöfall...

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar