måndag 6 december 2010

Steek i Belgien!

På Ikea i Valbo hittade jag Jeppe 77:s soffa. Bred Manchester ska det vara såklart.

Förutom att jag funderat på om Jeppe köpt soffan än så har jag cyklat 4 timmar idag. Kände om det fanns kräm i benen i Kapelmuur och Bosberg. Glansisen på toppen av Kapelmuur gjorde den svårbemästrad men det löste mina Tufo Primus fint. Det var fint löd i benen idag trots gårdagens tävling. Hyfsat väder också med solsken nästan hela passet.

Nedan kan den intresserade se vilka tävlingar som återstår för mig på årets cykelcrossäsong.

11/12 GVA Trofee Essen BEL C1
12/12 Vlaamse Druivenveldrit Oversijse BEL C1
18/12 Scheldecross Antwerpen BEL C1
19/12 UCI World Cup Kalmthout BEL CDM

(8/1 Södra Sandby)
(9/1 Lund)
(15/1 Internsationale Cyclocross Huijbergen NED C2)
16/1 UCI World Cup Pont-Château FRA CDM
(22/1 Kasteelcross Zonnebeke BEL C2)
23/1 UCI World Cup Hoogerheide NED CDM
30/1 World Championship St-Wendel GER CM

/Darvell

1 kommentar:

  1. Fint, men du kan ändra den 9e januari till Lund istället för Helsingborg så blir det roligare. www.cklunedi.se för mer info

    SvaraRadera