torsdag 2 juni 2011

C1 i Varde

Kändes helt ok idag trots den långa resan igår, Danmark är inte så litet som man kan tro. 14 och en halv timme hade vi att göra inklusive stopp.

Emil skruvade upp tempot första varvet så vi ganska snart blev 5 stycken i tätgruppen, när sedan Klaus Nielsen ökade ännu mer på varv två så blev jag och Wengelin tvungna att vika ner oss. Därefter handlade det mest om vilja och när Ole Christian och Jonas Pedersen kom ikapp dalade motivationen, men jag tog tag i mig själv igen och lyckades till och med köra ifrån Ole på sista varvet trots att han kändes så urstark varvet innan. 3:a blev jag till slut vilket jag är nöjd med, Wengan slutade som 8:a. Nilsson fick problem med armen redan på första varvet så han bröt och har nu satt sig på ett tåg hem till Falun.

Själv har jag precis klivit upp ur bubbelpoolen och ska kika lite film innan jag somnar. Imorn kanske vi provar nått annat som huset har att erbjuda;).

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar