lördag 22 oktober 2011

Nu blev det ju en bloggfri vecka trots att jag hade ambitioner... Internet har inte fungerat sedan jag kom tillbaka till Tabor. Men det är ju tur att Team Kalas nya bloggkung Jeppe77 levererar om och om igen.

För er som gått och funderat hela veckan över hur en broccolitalrik ser ut. Broccoli, potatis, sallad och en jävla massa ost. 
Pensionatet jag bor på gör mig fet! Nu är det ju så att det här inte kostar mer än en lunch på Faluns sunkigaste hak så det är väl bara att sleva in. Vet inte om alla Tjecker äter såhär mycket eller om det är för att mr. Kalas sa till om att jag behövde rejält med mat. Som ni ser är det både ost på laxen och på salladen, de gillar ost kan man säga, bra för turbon!
Nog om mat nu. Tävlingen i helgen gick väl ok men inte så mycket mer. Jag blev 47:a och några poäng och kronor rikare. Kändes som jag saknade lite av det mesta, tryck i påkarna, teknik, oräddhet och viljan att köra mig riktigt stum. Banan var snabb, hårt knöligt underlag och massa kurvor. Jag har testat morgondagens bana och den är ungefär likadan. Körde den med Bambula och Simunek som såklart var med och petade lite i hur banan skulle se ut eftersom han är hemmasonen. Det viktigaste var att inte Stybar och Nys skulle få för hög fart in mot löphindret och kunna hoppa det. 

Varje dag går jag till köpcentret för att handla (läs ha något att göra). Där bakom gettot bor jag 
Den här blåljusrestaurangen har jag inte prövat än. Kommer nog inte göra det heller. Jeppe du skulle väl inte tveka?  
/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar