onsdag 21 november 2012

Äntligen!

Äntligen är vi på väg ner mot Europas bästa land för lite sandcross i Koksijde. Ska bli riktigt kul att se hur jag ligger till nu när jag tävlat mindre internationellt i år. Jag hoppas på ett ännu större sug, piggare ben och därför bättre resultat.

Nästa helg blir det istället ett av Europas sämre land Frankrike men de franska grodätarna vägs upp mot att jag trivs mycket bättre på den typen av bana.

Det är jag, Åsa, Ludde, Angelica och meken Anton som drar ner. Ligger just nu i hytten på färjan och myser. När Åsa bokar blir det nämligen så fint som Göteborg-Kiel med internet ombord och inte min gamla trotjänare från Malmö till Travemunde...

"Chatting with babes all night long" Vilken film?
Ludde inledde såklart som sig bör med att missa tåget. Inte oväntat och jag hade det såklart med i beräkningarna så jag kikade köpcenter i Örebro en timme och sedan var vi med i matchen igen. Frågan är nu hur Ludde ska bestraffas för sitt felsteg så han lär sig i framtiden..? Diskpojke hela veckan?

/Darvell

3 kommentarer:

  1. Ähh, sätt han på att tvätta cyklarna istället.

    SvaraRadera
  2. En av tidernas bästa filmer - Napoleon Dynamite. Men Ludde är väl för ung. Visa han legendarfilmen Mange, du har väl den såklart på Dellen hoppas jag?

    Stek hårt i favoritlandet och håll ställningarna.

    /Nilsson

    SvaraRadera
  3. Robban, jag är ju rädd om cykeln!

    Men för fan konstapeln det är ju HP som gäller och har alltid varit! Dessvärre har måste jag tanka ner den och det tar ju för lång tid.

    /Darvell

    SvaraRadera