tisdag 21 juli 2009

Nya tag

I lördags kördes XC-SM. Mange körde grymt och blev 3a efter ett hårt rejs som Magnus Palmberg gick segrande ur. Stort grattis till Mankan som visar att gammal är äldst..
Min egen insats då? Jag klev av efter 3 varv. Då hade jag fått nog. Har känt att något inte är som det ska senaste veckorna. Jag går på halvfart och får knappt ut nå pangpang i benen. Surt som fan. Att jag dessutom sover 2 timmar varje dag får mig att undra. Därför var jag och tog ett rejält blodprov idag. Jag skriver rejält för det visade sig bli lite värre än vad det brukar vara. Efter att ha tömt 4 rör ur armen så begav jag mig mot hissen för hemfärd. Där sa det pang och jag tuppa av och fick ett krampanfall. Morsan var med som tur var och tog emot mig. Efter det fick jag åka rullstol till akuten och testa på EKG och lite annat smått och gott. Men allting var bra, förutom att jag hade 36 i temperatur. Låg vilopuls hade jag också. 38. Sköterskan frågade om jag idrottade nått...
Hoppas proven ger ett svar på vad det är för fel i maskineriet så att resten av säsongen kan fortsätta som det gjort i vår och början av sommaren.

/Nilsson

4 kommentarer:

  1. Krya på dig Stekarn. Kanske är harpest igen :)

    SvaraRadera
  2. Ska ja behöva lära o berätta allt för dig!!
    1# För lite cross o då mena ja MX
    2# För lite Maes
    3# För lite skummjölk från kaffemaskin

    SvaraRadera
  3. Tror nog att det beror på sorgen över att din Honda är trasig. Fixa den så skall du se att det ordnar sig...

    SvaraRadera
  4. Uppdatera nu då era kingar!

    SvaraRadera