fredag 27 november 2009

Entourageberoende

Med en sjukling i huset så blir de till att träna ensam. Var länge sedan jag tränade på egen hand, så idag rullades det kanalvägar i spöregnet med Winnerbäck i öronen. Stämning med andra ord. Formen är på g och det ska bli riktigt skoj och leka runt lite i sandlådan i Koksijde imorgon. Blir det som jag vill så slår jag till på en topp 15 placering. Förra året i Pijnacker låg jag runt 15 placering efter något varv, sedan hände något. Jag blev stum, slogs med en tjeck och vips så rasade jag ner i fältet. Imorgon blir det andra bullar. Fullt ös från start och sedan ännu mer ös.

Entourage är det nya nu. Har kollat igenom 3 säsonger nu. Längtar redan tills jag kommer hem och kan tanka ner resterande säsonger med Turtle, E, Vince, Johnny, Ari och resten av grabbarna grus.


Ser ni det dolda leendet? Roligare än såhär blir det inte.

1 kommentar:

  1. Hehe. jag kommer ifatt, har ju alla säsongerna =D
    Idag blir det ett enda långt marathon.

    Kör hårdare än hårt idag

    SvaraRadera