torsdag 10 december 2009

Helförsoffad!

Jo Adam har rätt. Nu lär vi bli bättre på att uppdatera. Anledningen är att jag varit helförsoffad. Träningen har gått skit sedan sjukdomen i Belgien och jag har varit allmänt seg i kroppen. Har klivit av testcykeln efter första intervallen 3 gånger i rad. Ingen idé att köra hårt om det går och känns dåligt.

Igår grävde jag fram vintermaskinen. Då vände allt. Kändes kanon och jag blev knappt trött trots bra fart. Idag mötte jag och Oscar upp Landström vid St. Skedvi. Det blev åka på riktigt eftersom Landström hade cross och vi MTB. Inte heller det gjorde mig särskilt trött. Närmaste dagarna ska jag slänga in två 5 timmars pass har jag tänkt. Det kommer ge fina ben till nästa veckas intervaller.

Jag har fått en förklaring till att han spänner sig för allt vad tygen håller. Det var inte för att impa på Jennys utan för att han håller på att ramla. Foto: Jennie "Jöneröd"

Om någon undrar hur det går för Nilsson så ligger han på playan i Aruba för att leta form. Nu ska jag iväg till Vibes så jag blir stor och stark.

Höj/Darvell

3 kommentarer:

  1. Shit vad det steks, tur att vi håller oss på jorden här hemma med snöblandat och slakt.

    SvaraRadera
  2. Klart han spände sig för att impa på mig mange =) och hallå, vadå jöneröd, vad är det för konstigt namn ;) //janeröd

    SvaraRadera
  3. Haha såklart. Tänkte på filmen Joker där Björn Skifs har namnet Rutger Jöneröd. Ett grymt namn.Dock har jag efter lite efterforskning märkt att jag gjort bort mig eftersom han hette Jönåker. Men flummiga är ni båda två hehe. Jag har dock bara fått andrahandsinfo från Nilsson ;)

    SvaraRadera