fredag 11 december 2009

Playa del Nilsson

Mange har nog rätt i sitt förra inlägg. Jag steker och letar form på Aruba. Tränade dock första dagen, både löpning och gym sedan fick jag för mycket av västindiebakterierna och ont i halsen. Men jag ska inte klaga, 30-35 + och alldeles för mycket mat och dryck. Tur att jag lyssnat lite på Mange och insett att jag inte kan äta allt som kommer i min väg. Just det Mange, jag har lyssnat på dig.
När vi startade den här bloggen kom vi överens om att vi kunde skriva om vad som helst utom 2 saker. Brudar och alkohol. Jag tänkte bryta mot båda reglerna nu.
Regel 1. Måste bara berätta om min kära bror Tom, som ägnar sin fritid åt att bygga muskler och spela Amerikansk fotboll. I måndags när vi var och gymmade blev han så uppraggad av en bodybuilder tjej att jag var rädd att hon skulle ta honom med sig hem. Hon berättade för mig bland annat att när vi var här för 2 år sen så var det olagligt för henne att gå hela vägen. Men nu var det ju fritt fram iochmed att han fyllt myndigt. Jag skrattade såklart och sa bara Go! Go! Att hon sedan kallade honom Angel gjorde det hela ännu roligare.
Regel 2. Öl. Det finns alldeles för mycket öl runt om mig för att jag ska låta bli. Jag har däremot satt upp en egen regel. Bara 1-5 öl per dag, annars blir jag för tjock och Mange skulle reta mig ännu er..

Allt för idag..

So0 long

/ Nilsson

1 kommentar:

  1. 5 öl om dagen... hmmm jag har hört det förut =D
    Hård stekning. Stek hårdare!

    SvaraRadera