lördag 17 juli 2010

Mannen med nya kläder!

Ny tröja

Det blev ett SM med full pott för mig. Guld och den efterlängtade mästartröjan i XC är bärgad. Måste ha prickat formen perfekt för benen löd på varenda order jag gav dem. Dessutom tog teammate Mattias hand om bronset. Grymt kört måste jag säga.


Guld och brons

6 varv körde vi. De fyra första kände jag att jag hade full kontroll på läget och kunde därför ligga på hjul på Emil och Wengelin. Skulle någon komma ikapp bakifrån så skulle de inte vara tillräckligt starka ändå. Sen kunde ju grabbarna i täten också ha mörkat. Men så var inte fallet utan i början av varv 5 så vred jag på och utökade avståndet snabbt till en och därefter 2 minuter. Sista varvet kunde jag köra på säkerhet. Njöt av varje tramptag. Det är inte varje dag man får uppleva den här formen!

/Darvell

12 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS!!!!!
    Starkt jobbat i dag båda två.
    Jag är imponerad och självfallet både stolt och glad
    /Jonas, Kalas

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare....sjukt bra kört på er båda!

    //Jeppe CRT

    SvaraRadera
  3. Garttis Darvell! /Plyhmen

    SvaraRadera
  4. Imponerande, båda två! Stort grattis!

    SvaraRadera
  5. Ett ENORMT stort GRATTIS till er båda och ett litet särskilt grattis till Darvis, till den efterlängtande mästartröjan!!! :-)

    SvaraRadera
  6. Skitkul! Stort grattis och tack för uppvisningen!

    SvaraRadera
  7. Limpen Ler & Myser & är Superstolt!

    SvaraRadera
  8. Grattis til Team Kalas!!!!

    Nå har vi trøya begge 2 Magnus, men jeg har MAC!! ;-)

    SvaraRadera
  9. Grattis grabbar! Kanelmaffian regerar!!!
    Ni vet att jan njuter av era medaljer!

    SvaraRadera
  10. Tack för alla gratulationer!

    Ole: japp vi har båda snygga tröjor nu. Vilket team! Men Mac är inte ok! Du byter snart tillbaka

    SvaraRadera