onsdag 12 januari 2011

Kontraster

Idag körde jag 8:2or utefter kanalen. Benen svarade fint och 44-11 snurrades ur i medvinden.

7 grader, regn och vind hade jag idag. Jag kunde i alla fall glädjas åt att jag fick medvind hem. Dock visste jag ju att andra har skönare klimat.

Stekarna i CRT är ju nere på Gran Canaria. Pumpen ska vara där i 3 månader. Känns som att det finns vissa orättvisor mellan CRT och Team Kalas... Tror dessutom Cykelcity anlände till ön idag.

Vad händer här? Lars både fikar och sitter! Enligt hans tidigare regler är fika förbjudet på träningspass. Är man väggad är dock en ståfika ok. Jag tycker Lars ser ganska pigg ut.

/Darvell

4 kommentarer:

  1. Lars fikar og sitter.. OG han spiser IS ikke gurka.. :-P Det var tungt for han.. ;-) (ref Kypros)

    SvaraRadera
  2. För att förtjäna en sån där glass måste man väl göra decenniets väggning, alternativit inte vara ute på ett träningspass. Med tanke på minen kan det ju omöjligt röra sig om ett träningspass. Jag friar hellre än fäller i det här läget.

    SvaraRadera
  3. I januari är det OK med sittfika trots att man inte är helväggad. Februari och framåt är det dock gurka i farten som gäller ;-)

    SvaraRadera