tisdag 8 november 2011

Bilder från helgen!

I väntan på att 4*4 ångesten ska lägga sig så lastar jag ut lite bilder från helgen. Den som vet hur man gör för att den här jäkla skit portalen blogger inte ska rotera mina bilder automatiskt kan höra av sig... Och nej svaret är inte att skaffa en sån där "fruktmaskin" eftersom de blir likadant vid användande av sådan.

Se där står tortyrredskapet och skäms. Gårdagens och säsongens andra pass kostade en pedal. När jag från stillastående skulle riva igång första 30sekundaren för kvällen så gick pedalaxeln av... 
Se så glada vi blev av att få åka färja.
Utanför hotellrummet såg vi hur norrmännen bygger båt. Trots all olja de har så är de för snåla för att använda metall och maskiner, de får ju massa pengar om de säljer oljan istället.
Pre start, inga konstigheter.
En liten lätt suck över det fuktiga vädret? Eller är han bara mätt efter fredagens Glasswienerbröd?
Wengan drog vurpa nummer ett, jag skrattade lite och sälade i nästa kurva bara för att han inte skulle känna sig ensam.
Lars Petter gjorde här mina ben ledsna...
Wengan lite långt ut och Lars Petter lägger ut en bred sladd, men båda klarade sig fint. Måste säga att jag är grymt imponerad över tekniken Lars Petter Northug och Edvald Boasson Hagen hade på cyclocrossarna.
Jeppe som matade in på en fin 4:e plats och Ole Christian som varken trivs i regn eller November.
Även Hans Mård körde brett i de hala kurvorna.
Ser ni vad många kameror samtidigt? Tänk att de ska vara sån uppståndelse bara för att vi svenskar är på besök...
Jeppe blir lite fundersam när jag säger att vi ska till Oslo för att hämta 10 stora kartonger med kläder... Tur att jag bara skojade...
Nu dags för det bästa jag vet, 4*4min psykbryt!/Darvell

1 kommentar:

  1. Har du lagt in någon maxhöjd på bilderna i mallen på blogger?

    SvaraRadera