måndag 28 november 2011

Nästan 100%

Då har låret nästan läkt ihop! Tänker inte ta ut något i förskott för som vanligt finns ju chansen att något kan börja jävlas, och med min erfarenhet så kan ja säga att saker jävlas rätt ofta!
Väntar bara på att fingret ska bli bra nu, men det tar nog ett tag till så det blir till att fortsätta använda kardborre-banden och eltejpen. Annars så har ärret på hakan läkt ihop och nu har jag samlat på mig totalt 32 stygn...

Är tillbaka i Skara efter en snabbvisit hemma i Säter över helgen, som tur var hann ja lämna storstaden innan snön kom! Ju längre söderut ja kom ju mer börja det blåsa, men hellre massa blåst än snö och slask!
Dagen har spenderats på cykeln några timmar med Wetterhall, skrapade ihop några timmar i det fina vädret som det bjöds på här nere, sol och blå himmel plus lite blåst (men det är standard här nere på slätterna)
Såg en del träd och telefonstolpar som blåst ner, men folket som tar reda på sånt hade slitit på bra under morgonen och alla träd som legat över vägen var bort-sågade.

Har funderat lite på det där jag skrev om att göra en eller flera listor över lite grejer och med risk för att få ihop det längsta inlägget i historien så lä jag nog skippa det...
Sen verkar det ändå som att alla har sån "koll" och då finns det inte så mycket att skriva. Frågan är ju hur många gånger jag har vurpat den här säsongen egentligen..? Någon som har koll på det?


Sämsta minnet från den här säsongen..
foto: Cyclesport.se

/ Wengelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar