torsdag 26 april 2012

Det går bra nu...

I helgen vurpade jag såpass illa att jag hade sönder framhjulet och tvingades bryta tävlingen och förlorade viktiga UCI Poäng. Skönt var i alla fall att jag klarade mig med lite skrubb på armen.

Idag var oturen framme igen under Ingarvet GP. Saftade på lite inför spurt 5 och lyckades ha sönder pedalen och rasade ner på ramen och gled på fötterna i full fart... Jag hade inte samma fina pang som förra veckan men det var fortfarande ljusår bättre än förra året! Henrik Öijer visade upp samma fina ben som alltid så han sopade hem två spurter innan jag bröt tävlingen.

På vägen hem från England åkte vi förbi Norberg och hade introduktionscykling för högstadieelever från Norberg. Några kända ansikten från cyklister vi träffat förr och en hel hög med nybörjare. Riktigt kul och de hade grym koll på hojarna.
Uppställt och fint framför Kalasbussen!
/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar