torsdag 12 april 2012

Sist med de "nya" intervaller och bildkavalkad

Idag testade jag på lite 20/10 sek intervaller eller "Tabata-intervaller" som alla fräningar kallar dem. Sjukt jobbigt och skönt. När det var dags för urvispning av benen så flög tankarna iväg och jag började fundera på om man inte skulle ta och köra Gotland Grand National i höst.. Crollen är påväg in på lagning och hade tänkt köra en del i sommar (bara fanskapet inte pajjar hela tiden). Skall undersöka saken och se om det passar bra in, men det vore en pojkdröm och få leka lite på Gotland.


 Påtal om pojkdröm...


 Föråkare på Marathon SM i Bjurs. Leendet är stort under hjälmen.


 Ungefär såhär känner jag mig nu efter mördarintervallerna..
Detta kort är tagit inför Birken 2010 när jag var mekaniker till Mange.


 Att ta ut sig har många ansikten. Här är ett.

Motivationshöjare Borlänge Tour 2010. Det funkade :)

Ha det king!

/Nilsson

2 kommentarer:

  1. Om du skulle åka Gotland, vad skulle du ha för målsättning? Förövrigt, gör det:)! Riktigt kul!

    SvaraRadera
  2. oj ja det har jag inte tänkt på ännu. Ha så kul som möjligt!

    SvaraRadera