tisdag 7 april 2009

Länge sen sist

Tjo bree.

Nu var det ett bra tag sedan jag kluddrade rader här på bloggen. I mitt nya crib som jag haft sedan nyår har jag ännu inte hunnit, orkat, velat eller haft tid att fixa internet. Men efter jag varit ner och kört världscuper i Tyskland och Belgien här i april/maj så måste jag fixa det.
Har jobbat senaste veckan och även denna, tränat en del men också fått ett knä som inte vill funka som det ska...
Valpsäsongen börjar gå över till unghund och jag känner mig mer motiverad än var jag någonsin gjort förut. Mange har fått ihop ett träningsprogram vi kör efter och som hittills har funkat bra. Nästa torsdag åker jag ner mot Tyskland för att köra en Bundesliga i Münsingen. Sedan väntar världscup i Offenburg och sedan mitt favoritställe Houffalize där jag trivs mycket bra. När dessa race är avverkade bär det hemåt mot de svenska och norska racen som är inplanerade.

Förövrigt känns det mesta bra. Har börjat trivas mer och mer i mitt Crib, min nya 42" TV är min bästa vän och det bakas kladdkakor hejvilt var och varannan kväll. I söndags kunde jag inte hålla mig mer. Har längtat så länge. Men jag kunde inte stå emot. Jag pratar så klart om första turen på motocrossen. Det var minst lika kul som sist och adrenalinet bara sprutade. Kunde inte låta bli att skicka ett sms till Landström och retas med honom och berätta om hur kul det var. Till sommaren SKA jag ta motorcykelkörkort och införskaffa i en enduro.
Nej nu väntar hockey och kladdkaka.

Kör hårt i blåbärsriset.

/Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar