onsdag 29 april 2009

Pepp

Många peppar med pangpangmusik, typ techno eller hårdrock. Själv har jag alltid peppat med depp musik. För mig är depp lika med pepp. Chris Martin och Coldplay är lite av experter på deppmusik eller som Mange kallar det, skäraihandledenmusik.
Fix you med Chris Martin och resten av grabbarna i Coldplay.

En annan låt som jag peppat med i många år är Radioheads Creep. Som enligt mig är den bästa låt som finns.

Om jag ska skriva om lite cykel också kan jag meddela att jag rejsat banan idag. Som vanligt hård. Som vanligt kul. Och som vanligt så åkte jag med ett leende på läpparna när jag får köra i Houffalize.

Tjobre från er vän i blåbärsriset

4 kommentarer:

  1. Jag peppar oxå med deppmusik! Det där är emo musik för 14 åriga flickor med en randiga kläder i svartvitt och en pandasminkning. Testa Katatonia, det är deppigt som fan. "If you will die I will die too" Dumdi dumdi dum, bra skit!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lyssnat lite på Katatonia. Inte riktigt min grej.. har du något annat förslag?

    SvaraRadera
  3. Raubtier är grymt med depp-pepp

    SvaraRadera