måndag 25 maj 2009

Sågmyrafika

Idag körde vikingarna från Falun tur och retur Sågmyra. Eftersom vi har vårens vita kläder kvar passade Nilsson på att blanda så det skar sig så mycket som möjligt bara för skoj skull. Eller så var det för att psyka mig. Kalas borde ta tillbaka gamla plagg så vi slipper se eländet. Blandningen alltså. Han kan ju inte hjälpa att han är totalt färgblind. Dock är detta en seriös sjukdom vi bör bota istället för att skoja om.

Fika med dubbla gottebitar blev det för oss båda. Trötta sedan gårdagen och förmiddagens Vibespass. Eftersom vi var klena i benen idag passade vi på att pressa varandra i Jägarstolen. Nilsson vek sig när det kändes som någon skurit av våra lårmuskler och jag kort därefter.

Imorgon slänger vi upp en ny header på sidan. Såklart är temat vikingar. Snyggt, hårt, grymt, glamouröst och porrigt.

/Darvell

4 kommentarer:

  1. Nice, bra kört i helgen "vikingar" haha :)

    SvaraRadera
  2. säg till nästa banvallspass till sågmyra så åker jag nog med. jag behöver bli snabb.

    SvaraRadera
  3. Phu…
    Tror dessvärre att begagnad marknaden är väldigt begränsad av era plagg... Så tack, men nej tack;-)
    Mange jag utser dig från och med nu till kordinerings ansvarig för teamet, att detta inte skall upprepas (om nu du är rätt person vet jag inte?? Men tänk på alla vilda djur i skogen…

    SvaraRadera
  4. Klart du ska få åka banvall Micke.

    Jonas, du har inte så mycket att välja på. Vi är ju bara två och Valpen är ju oduglig när det gäller detta.

    SvaraRadera