tisdag 3 maj 2011

Umeå och bilder på kingen

Efter alldeles för många timmar i flyg och bil hem från Sydafrika mellanlandade jag i Falun en dag innan jag brände norröver för några dagar med Jennie i björkarnas stad, Umeå. Tog med mig min nybyggda stela Giant XTC Advanced SL med Ritchey megabrett-fett riserstyre. Var ut och testkörde några timmar på endurospår igår och jag känner redan att det kommer bli riser fullt ut i sommar. Man skulle ha lyssnat på gubben Palmberg för länge sedan... Snart cyklar vi väl alla runt med barnvagn efter cykeln och 3.0 däck..

Fett brett.


Kingen under den berömda "lejonfilten" han snusade under i Sydafrika.


Någon som kan gissa sporten?

Downhiller med tajta jeansshorts.

Torsdag till söndag ska vi vara ledare på Enervits Cykelvasaläger i Torsby och ha kul med motionärer och kanske, kanske bjuder Wengan på en bakhjulsåkningskurs.. Nästa helg blir det Sverige premiär för Team Kalas (förutom Wengan som redan kört i helgen) på Billingeracet i Skövde.

/ Nilsson

1 kommentar:

  1. Något som man gör i sägen! Ska jag ta med piskan till Billingen Mange?

    SvaraRadera