tisdag 23 juni 2009

Är det fika nu?

Fikarull till Sågmyra igår med Valpen och Jeppe. Jag körde i det vita stället eftersom det var en riktig glidartur och dessutom så ska det se flott ut dagen efter en seger. Jeppe var starkast när det skulle spurtas. Han var såpass stark att han drog isär kedjan så niten bara satt fast på ena sidan på vägen hem.

Idag körde jag och Oscar till Torsång för finfika och tre timmar på sadeln. Jag körde cross och han MTB. Han hade inga problem med det direkt. Dessutom hade han kört en timme innan han träffade mig. Snabb kille det där.

Eftermiddagen ägnade jag åt golf. Slog tre hinkar på ranchen. Testspelade järnklubbor jag eventuellt ska köpa av Limpen(Vibeskungen). De två första hinkarna gick järnen kanon. Fick dock inte till det med "stekpannan" som jag köpte förra året. Tränade därefter lite närspel som gick sådär. Tillbaka till ranchen igen. Järnen gick katastrof och drivern gick inte mycket bättre. Gick väl i väggen eller nått. Det blir nog till att slanta upp iallafall. Järnen gick hyfsat rakt trots att jag inte träffade mitt i prick alltför ofta. Snälla grejjer alltså. Det behöver jag.

Imorgon ska jag panga på med några hårda styrkeintervaller på testcykeln. Ska bli skönt att bara mata utan att tänka på styrningen.

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar