tisdag 16 juni 2009

Tv Romerike

Här är filmklippet jag lovade från Raumerrittet http://www.tvromerike.no/movie.php?id=1000003527. Vet inte och orkar inte ta reda på hur jag ska få in det direkt i bloggen.

Idag kom jag ut på cykeln lite väl sent. Rullade ut kl 16 och var hemma 21.30. Bra fart, bra ben, hade jag haft sällskap hade jag bara fått klagomål. Pluggade i Ipoden och körde Ryggen, Korså, Hillersboda, Svärdsjö, Enviken, Dådran, Ingels, Sörskog och Bjurs.

Min nya ram och två LVG-hojjar har redan anlänt till Borlänge. De kör ut dem imorgon innan kl 11. Då blir det premiär. Känner jag Valpen rätt så känner han sig så pass frisk pga detta att han också tar en provtur. Dock en lugn sådan.

/Darvell

1 kommentar:

  1. Haha snygg trängning och snygg snyting där =D
    Sånt gillar vi, mina jag och jag

    SvaraRadera