tisdag 30 juni 2009

Helförtröttad!

Ingen glasstur idag. Det stod nämligen intervaller av det tuffare slaget på schemat idag. 4*4min på obekvämt mycket motstånd med 5-10 min vila mellan intervallerna. Jag körde mina på testcykel för att kunna ta ut mig maximalt. Lassade på 10 watt mer än jag någonsin klarat. Jag fixade alla på den belastningen så det ser sjukt bra ut inför Mörksuggan och SM. Efter sista intervallen hängde jag över cykeln medans jag försökte trampa ur syran ur benen. Därefter var det dags för rengöring av golv och cykel. Gjorde detta liggandes eftersom det var obekvämt att stå på tröttbenen. Tog mig sedan till köket för att blanda R2. Har en pall där för dessa tillfällen.

Valpen har beställt internet så snart kommer hans efterlängtade inlägg, eller? Han har snart inget att skylla på iallafall.

/Darvell

4 kommentarer:

  1. Hej grabbar, skickar ni ut pressreleaser om era tävlingar? I så fall skulle jag gärna ta del av dessa.

    SvaraRadera
  2. kolla hemsidan, www.cykelbloggen.nu

    SvaraRadera
  3. Hur går det för er och Valpens uppkoppling? Vill läsa om hur det går för er och efter Nilssons kommentar innan Ränneslätt om vem som skulle vinna bör han finfin koll. :)

    SvaraRadera
  4. Vi skickar inte ut på alla tävlingar de vi skickar får även ni från och med nu.

    Valpens uppkoppling verkar gå sådär. Japp Nilsson vet iaf när jag är snabb.

    SvaraRadera