fredag 12 juni 2009

Trötting

Distans igår. Körde runt Runn och därefter till Leksand. Eftersom jag körde själv så blev det ingen fika och energikaka hade jag glömt att stoppa i fickan. Det kändes kanon första halvan men när jag närmade mig Bjurs på väg hem så kom tröttheten. I Sågmyra var tankarna endast fokuserat på allt ätbart man kan stoppa i munnen. Närmare Bjurs blev även bensmärtan och snurrig skalle mer påtagligt. Nåväl in på Korsvägens mack för sockerpåfyllning. Fullt med Raggare och ungdomar utanför eftersom det var crusing där. Hoppades att min yngsta bror inte skulle se mig. Han är nämligen raggare och äger två Amerikanare så han brukar synas på dessa tillställningar. I gårdagens dalademokraten var hans skinnbeklädda ryggtavla och busbil med på bild, se länk. Hade han sett mig skulle jag blivit mobbad året ut. Cola och Brejk blev det. Efter det pigg och fin igen. Hade t.o.m energi till att skarva lite på Jungfruberget innan jag åkte hem för att tanka Enervit R2.

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar