lördag 17 mars 2012

Idag smäller det!

Missa inte sändningen  på Redbulls sida idag. Vi startar kl 13 Svensk tid och damerna startar 10.30 har jag för mig.

Hade så bra känsla runt varvet igår att jag körde bara ett varv och körde resten av passet ute på vägen. Har faktiskt varit lite orolig eftersom benen varit lite halvsega och uppförsbackarna har gjort kaos med benen. Det var nog inte bara att jag äntligen blivit utvilad från resan utan det var även lite ”kallare” då solen höll sig undan. Var nog bara 25 till skillnad mot 30-35 tidigare...

Det ser dessutom ut som att det kommer hålla sig torrt. Inte ett moln på himlen trots att Yr säger regn... Hade det varit blött så skulle banan blivit helt galen med den packade leran som underlag och luriga rock gardens. Nu blir det bara att blåsa på.

När vi inte cyklar tar vi det lugnt på hotellet eller går på köpcentret vars parkering hotellet ligger i anslutning till. Idag tog jag faktiskt ett strög i affärerna på förmiddagen men annars är vi bara där för att äta både lunch och middag.
Mugg & Beans levererar den bästa lunchen och kaffen! 
/Darvell



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar