tisdag 13 mars 2012

Kvällslöpning med superform

Lång dag på jobbet i Norberg idag, hann med middag på kontoret innan jag drog mig hemåt tillochmed. Satt och öste på med musik i bilen och blev tokpeppad att sticka ut och springa. Så direkt när jag kom hem så bytte jag om och snörade på mig löpardojjorna och i med hörlurarna och på med playlist "Lasse Lindh" och sedan några klassiska "varannan lyktstolpe-intervaller", har nog aldrig sprungit så fort. Var så det kändes iallafall.

Nu sitter jag och funderar på om Mange äter nå goda ribs i Sydafrika, gick ju så bra ifjol då han insjuknade i matförgiftning deluxe samtidigt som jag fick ögoninflammation deluxe. Sökte på google på ögoninflammation, ryste i hela kroppen när jag såg bilderna så jag skippar att lägga upp dem här. 


Ni får en bild på årets skor istället, känns sköna såhär vid första promenixen inomhus.


/Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar