torsdag 14 januari 2010

Skrattar bäst som skrattar sist!

Minns ni detta inlägg på Oscars sida http://mobilcrosscar.blogspot.com/2010/01/yezzzz.html?


Det är ju inte jag som tvättar bilen? Konstigt? Nädå.

Jag har haft bra flowpokern efter mina två förluster som skulle inneburit att jag skulle tvätta bilen invändigt och utvändigt. Det började med att jag vann 4 öl som Oscar betalade eftersom han förlorade. Sen vann jag ett halvt paket med chokladpraliner.

Efter detta körde vi utan vinst och jag spelade kasst Hade 5 marker kvar av de 155 jag startade med. Frågade grabbarna om vi skulle öka spänningen genom att jag skulle slippa tvätta om jag vände och vann. De trodde precis som jag att detta var omöjligt så de gick med på det. Hur det gick syns på bilden ovan. Invändigt och utvändigt. Haha!

/Darvell

2 kommentarer:

  1. Hei Gutter. Håper dere er i rute til VM i Tabor. Dere kommer til a få den største supporter gjengen av alle deltagerne. 40 glade normenn som skal få dere frem. Vi skal klare å være Svenske i 2 dg.. Vi gleder oss til å se dere. Vi sees om 14 dager.
    Gry og resten av Kalas Norge hilser:)

    SvaraRadera