fredag 8 januari 2010

Stureplan nästa?

Som många vet så har Mange tillbringat några år i människobyn, Stockholm. Det har satt vissa spår, även om han numera bosatt sig i Falun igen. Kan ge några exempel.
Han beställer alltid champagne dom få gånger han går ut. Sushi för honom är som köttfärssås och spagetti för mig. I bakfickan på distanspassen drar han ibland upp ett ostron eller två. Sist men inte minst så älskar han solglasögon. Dagen till ära så drog han upp ett par nya och glänste i.

Jag och Oscar kollade imponerande på honom och önskade att vi kunde vara lika sexiga. Not.

Annars rullar livet på. Jag drog en tvåtimmars runda med Thåström i öronen och en skön känsla av lugn i kroppen. Ibland får han till det, den där Thåström.



Har suttit och läst igenom gamla blogginlägg. Det händer en del roliga saker under ett år. Man kanske skulle göra som alla andra och skriva någon slags årkrönika. Eller så skiter man i det och bara kör på in i det nya 2010 utan att titta sig över axeln på 2009..

/ Nilsson

3 kommentarer:

  1. Han är snygg den där Magnus, det måste man ju bara säga!

    SvaraRadera
  2. Åh, Thåström. Satt och tänkte på när jag såg/hörde honom live. Grymt bra även om vi inte hann med hela konserten. Ska ta och lyssna på en skiva med honom bara för det. :)

    SvaraRadera
  3. Magnus får nog jobba på Stureplanslooken lite till :-)
    Thåström har varit lysande alla gånger jag sett honom. Funkar bra att träna vissa pass till dessutom-

    SvaraRadera