söndag 24 januari 2010

Trötting!

Nu är jag trött! Efter Mattias kört så började det regna. Inte så mycket men det blev lite halare så jag och nästan alla elitkillar slängde på lerdäck. Banan var slät, fin och såphal så jag körde med 1.3 i däcken.

Uppropad bland de 5 sista som vanligt. Men jag är van nu. Tog mig fram hyfsat i starten och när vi passerade depån första gången låg jag 50-55. Hade bra fart under hela loppet. Avancerade lugnt och metodiskt hela loppet. Med ett varv kvar låg jag sist i en grupp på 7-8 åkare. Tänkte då panga på och bju det som fanns kvar. Trodde det var en hel del men efter några hundra meter hade jag surben, strypben och alla möjliga åkommor. Släpade mig i mål som 35:a vilket jag är riktigt nöjd med. Nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs när vi är i Tjeckien om vi hittar uppkoppling.

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar