torsdag 29 november 2012

Dagarna rullar på

Dagarna rullar på i hög fart här nere. Måndag och tisdag blev distansdagar i varierande väder. Både regn och sol båda dagar, det är kul i Belgien!

Under tisdagens distanspass åkte vi förbi några skyttegravar som Anton var snabb att hoppa ner i.
 Igår blev det utflykt till Brugge för kyrkspaning, shopping och våffelätning på belgiskt vis köpt på marknad...

Stooor kyrka.
Ludde blev inspirerad av den gamla slackern. Som att det skulle behövas liksom!
Idag stod 4*4 på schemat för mig och Ludde. Det kom regnskurar i ett och vi sköt på träningen mer och mer. Att Ludde skulle meka med allt möjligt eftersom det ändå regnade gjorde det inte lättare att träffa en lucka i regnet... Tillslut fällde vi ut markisen på bussen och körde 4orna på trainer istället. Blev en riktig succé  då vi kunde sitta där under och titta på regnet istället för att vara mitt i det.

Eftersom Ludde är långsam på att meka så hjälpte jag honom att sätta dit höger kloss  medan han satte dit vänster.... Gissa om jag blev fundersam när jag kollade på andra sidan fälgen?
/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar