tisdag 2 mars 2010

4 timmar stek

Helgens tävling blev inte som jag hade tänkt mig. Körde tempoetappen på fredagen i spöregn och fick ett blygsamt resultat. På lördagen vaknade jag upp med en snorig nos och bestämde mig för att inte köra. Ett klokt beslut då lördagens och söndagens tävling bjöd på en hel del kyla och regn. Med två vilodagar kände jag mig bättre och var ut på ett rullpass igår med halva Cyperngänget. Agia Napa med fika stod på schemat men med en halvtimme kvar till "partyhålan" så var vägen full med vattenpölar och varken jag eller Mange hade lust att skita ner oss så det fick bli ett alternativt fik istället.
Idag kunde jag vrida på med full gas igen och hela gänget utom Seglarn och Ole som blivit sjuka körde en fyra timmars runda längs kusten och upp i bergen. Imorgon väntar sex timmar. Ska bli skönt och ligga på soffan imorn kväll och ha ont i benen och tycka synd om sig själv.

/ Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar