onsdag 10 mars 2010

Bilder i massor

Helgens race gick sådär för min del, kändes ganska tungt redan från start och jag fick bita i för att inte svänga av banan och bryta varje gång jag kom in till lagningen. Dock släppte allt på sista varvet och jag kunde avancera 7 placeringar till en 27de plats. Mange kände sig också seg i början men efter ett tag lossnade det och han körde in på en fin 15 plats. Nu är det bara vi kvar här på Cypern och idag körde vi ett 5.5 timmes pass i strålande solsken. Till helgen väntar sista tävlingen i innan vi drar hem mot Sverige på tisdag. Här nedan följer en hel del bilder från när vi var och testade banan innan tävlingen i söndags. Samtliga foton är tagna av Tom Nilsson.


Såhär ser en soffliggare ut

Våran kock, mek, langare, fotograf och min bror Tom

Mange mekar

Ole i fleecetröja

Samarbete mellan länderna Norge och Sverige

Redo för lite stek


Hela Team Kalas
Ole i ett klurigt uppförsparti

Diskussion och en utsiktstitt

Högsta punkten

Ingen dålig utsikt 1

Ingen dålig utsikt 2

Nej det är inget vykort

Häng

Cykelporr

/ Nilsson

3 kommentarer:

  1. Nice! Äntligen lite bilder och text!

    Tom ser riktigt steek ut!

    SvaraRadera
  2. Så gøy å se bilder fra Kypros! :-) Ole-Christian hadde jo ingen på sin blogg.

    SvaraRadera