tisdag 8 mars 2011

Italien nästa!

Då var Sunshine Cup avklarat!
Körde sista racet i söndags, fick en jäkligt bra start och hade häng på täten tills lite strul ställde till de så jag tappade några placeringar. Annars flöt tävlingen på fint och kroppen kändes bra, körde i mål på en 20:e plats och i totala cupen blev det en 15:e plats.

Imorn drar vi till Italien där vi ska köra en deltävling i italienska cupen vid Gardasjön på söndag innan vi kommer hem till Sverige igen på måndag.

Nu är alla grejer nerslängda i cykelväskan igen och alldeles nyss kom Alexander Blomqvist in och meddelade att han precis upptäckt en rolig grej.. Han var helt inställd på att åka hem till Sverige i morgon, men nu när han kollat lite närmare på biljetten så stod det att hans plan lyfter 20 mars istället... :)

Förutom allt packande idag har vi tagit det lugnt, blev en fin runda via kusten bort mot Limassol innan ösregnet kom..
Som tur var lyckades Alle ta några fina bilder medan solen fortfarande visade sig.


Foto: Alexander Blomqvist


/Wengelin

3 kommentarer:

  1. Haha Nilsson är snygg som vanligt ser jag. Mr Fotomodell!

    Bra kört på Cypern och lycka till i Italien! Sen hoppas jag att ni snurrar runt på Velodromen?

    SvaraRadera
  2. Ingen kan posera som Nilsson. Där måste du Wengan lära dig att inte stå så där stelt som nån medlem i något ryskt ungdomsteam :-)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är schyst av mina lagkamrater att lägga ut ett kort på när det ser ut som jag fått något uppstoppat där bak... hämden är ljuv... / Nilsson

    SvaraRadera