fredag 11 mars 2011

Sjuk på en udde i Gardasjön

Från att sitta på ett öde torg uppe i bergen på Cypern har jag förflyttat mig till Italien och ett öde hotell där jag har utsikt över Gardasjön med allt vad det innebär. Jag är fortfarande sjuk till och från och beslutade mig för att vila idag. Vilken skit. Går bra några dagar sedan tar det om och jag har huvudvärk och känner mig allmänt hängig stup i ett.

Mange och Wengan är ute och testar banan, vilket mer kan liknas vid en cykelcrossbana med fler kurvor per varv än vad någon av oss cyklar på ett helt år. Jag överdriver inte med 200 kurvor per varv. Lägg därtill trappor, både uppför och nedför och ett antal grenar att slå huvudet i så har du banan. Mäktigt var ordet.


Eftersom jag är en schysst kille lägger jag upp ett kort där alla tre ser anständiga ut.
/ Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar