lördag 11 juli 2009

Hoppa från en bro

Idag har vissa tävlat EM. Själv har jag försökt men inte lyckats nå vidare känns det som. Min kropp har inte varit sig lik den senaste veckan. Trött och seg. Sover minst 2 timmar mitt på dagarna och när det väl ska bjus på rejsen så finns det ingenting där. Jag känner min kropp bra tycker jag. Jag vet när jag är i form eller ur form. Nu är jag varken i form eller ur form. Jag tror att det är nått som inte är som det ska i maskineriet. Ska försöka göra lite prover nu i början på veckan och se om det är nått som fattas eller om jag bara har tränat för hårt och blivit käzz..
Nu ska jag och Wengan blunda och få den här dagen att ta slut. För ingen av oss har särskilt mycket att le åt när vi släcker lampan och väntar in John blund. Wengan var med i en startkrasch 4 dm efter startlinjen, körde upp sig och var med i rejset igen innan han dök på nosen och kom aldrig riktigt tillbaka. Kul att det går bra för Sverige, mindre kul för Matt(h)ias x 2 på rum 12 på hotell Bridges House i Delft i Holland.


Slut som artist.


Nej men på allvar, nu skiter vi i det som varit och tar nya tag. Imorn ska vi börja bila hem mot 
Sverige. Jippi. Vi lyxar till det lite och tar färjan från Kiel till GBG. Tänk om man kunde knäppa med fingrarna och vips så var man hemma i sin egen säng...

/ Killen med så jävla mycket pang pang, men så lite levererat..

1 kommentar:

  1. Hörrö ryck upp dig!
    Du får i alla fall köra EM och materialet håller. Se till att komma hem helskinnad så ska du få vara med och skjuta sönder allt och alla på paintballen på tisdag.
    Vi syns då!

    SvaraRadera