lördag 11 juli 2009

Medalj idag?

Jag tror att Nilsson eller Wengan står på pallen idag. Svennarna är bättre än någonsin och banan verkar ju onekligen passa rätt bra. Staffetguld och Ludvigsson körde in på 4:e plats i juniorloppet. Jag har kikat på banprofilen som har backar på max 20 höjdmeter styck. Det står ju nästan Wengelin på den profilen. Nilsson är inte heller dålig på dessa banor. Dock skulle lite regn göra honom gott så han får nytta av sina cyclocross skills.

Själv har jag varit förkyld sedan i tisdags. Idag känner jag mig frisk. Ska ta mig ut på en liten rulltur strax. Kanske det blir ett premiärvarv på SM-banan. Har bara haft en lätt förkylning så förhoppningsvis har det påverkat formen marginellt. Jag tror iallafall på sprättben imorgon. Imorgon får vi se hur långt de räcker. Tur att Suggan är kort. Det planeras för en segertid under 2.20 i år trots vätan.

/Darvell

1 kommentar:

  1. Verkar inte gått så bra för Nilsson och Wengelin idag, vet du mer om det? En svensk på pallen iaf, silver till Alexandra Engen

    SvaraRadera