fredag 19 februari 2010

Nu paradiset Cypern!

Yes nu är jag tillbaka. Som ni har längtat! Har fått låna Nilssons gamla Dell PC eftersom min gått sönder i maskineriet som det verkar. Proffsen gissar på att några bitar på hårdisken gått sönder.

Vi anlände till Kiton hotell på Cypern igår och idag körde vi första passet. 3 varv på söndagens bana blev det. Det är pang pang i alla ben teamet har. Den stora frågan är om det soppan/kraften räcker i 2 timmar. På söndag får vi se.

Nu när vi båda har dator och är ute och reser ska vi se till att uppdatera oftare igen. Bilder ska vi försöka med imorgon men jag tror inte jag kommer lyckas på den här sunkdatorn. Vi får hoppas på Nilsson.

/Darvell

2 kommentarer:

  1. Nä det är ju en PC så det är bäst du låter Nilsson fixa alla bilder med MACen så det blir fint.

    Jag är inte avis på att ni är nere på Cypern, inte alls...

    SvaraRadera
  2. En MAC har väl inte ens färgskärm?

    SvaraRadera