lördag 6 februari 2010

Umeå

Efter många timmar i bil från Tjeckien, var vi på hemmaplan i tisdags kväll. Resan hem gick bra - trots gaaaanska mycket snö. Det var skönt att komma hem, sätta sig i soffan framför nyhetsmorgon med en tallrik svensk hederlig fil. Dock, var jag bara hemma en dag innan jag satt mig i bilen och brände 60 mil till, med destination Umeå. Här cyklar jag på riktiga vintervägar, åker längdskidor, umgås med Jennie och det har även ätits en och annan tårtbit eftersom jag blev hela tjugoen jordsnurrar i torsdag. Någon i Umeåtrakten som vill med ut och cykla på måndag eller annan dag i veckan?

/ Nilsson

1 kommentar:

  1. Skicka ett mail till gckcykel@googlegroups.com och kolla vilka som är på. Finns en del Gimonäsare som kör ute jämt. Njut av Norrland! ;-)

    SvaraRadera