onsdag 16 november 2011

SM-cykelbytet

Kanske Sveriges intressantaste cykelbyte..? Foto: © Jahn Ekman
När jag kavlade av däcket mitt i tävlingen i söndags fick jag ju på däcket ganska snabbt men var ändå tvungen att byta cykel. Tur att jag hade två mek-tjejer i depån som fixade biffen. Isabelle och Lisa Ström hade koll i depån hela racet och när det var dags och byta så höll Isabelle i cykeln och Lisa tog emot den gamla. Jag hörde speaker Oscar gorma om att jag skulle göra ett byte så att alla skulle passa på att titta mot depån, tjejerna blev ju då lite nervösa av att nästan alla på plats såg på. Men bytet gick perfekt och det var väl tur det eftersom det kom fram i bussen hem att Isabelle varit lite missnöjd med att vara tillsammans med någon som inte varit Svensk mästare sedan i Juli.

/Darvell

1 kommentar:

  1. Nä, vem fan vill det liksom. Skönt att du har räddat förhållandet nu då ;)

    SvaraRadera