söndag 11 mars 2012

@ Frankfurt flygplats...

Är alltså på väg ner till Sydafrika för första världscupen för året och sitter nu och väntar på nattflyget som tar mig till Johannesburg. Jag ser mycket fram emot att komma ner och tävla i Pietermaritzburg igen, framförallt eftersom det är årets nyckeltävling för att få bra startposition inför resten av världscupen. Top 60 är det som gäller för att få en bra startposition i Houffalize... Det borde inte vara något problem och jag siktar personligen högre än så!

Lite tråkigt att jag blir ensam ner från laget då rygg, form osv har satt käppar i hjulen för övriga. Men jag kommer att möta upp Team Merida Sveriges Kajsa Snihs i Johannesburg. Även Elisabeth Sveum och ett par Norska junisar kommer att bo på samma hotell som oss, så lite Nordisk samvaro blir det. 

Hoppas det finns internet på hotellet så jag kan förse er med täta uppdateringar om läget.

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar