tisdag 10 mars 2009

Stekigt.

Idag har det mosats distans i stekvädret. Eller distans för min del och rullning för Manges del. Allt under 5 timmar är ju inte distans som han brukar säga. 4 timmar och 20 min soltid fick vi iallafall. Imorn och på torsdag ska det samlas soltid och slaggprodukter i benen. På söndag är det sista rejset här nere. Jag tror Mange vinner. På riktigt. Inte bara starten som i söndags utan hela rejset. Nästa onsdag styr vi kosan mot Sverige och slasket. Sedan blir vi hemma och gör Falun osäkert fram till mitten av maj då det ska cyklas äckligt fort nere i Svejts, Tyskland och Belgien.

Förresten, jag har slukat två böcker sedan jag kom ner hit, Stieg Larssons första två i Milleniumserien. Grymma. Försöker få Mange intresserad av böcker också. Det går väl sådär. Han har ju läst en bok i hela sitt liv. Gunde Svan - Var går gränsen. Det säger rätt mycket. Men är man raketforskare så behöver man ju bara veta hur man ska limma kolfibret rätt på raketvingarna.

Dagens särskivning - Respekt löst.
Mohahha.

1 kommentar:

  1. Imponerad. Boken före filmen!!
    Tror du börjar bli seriös!!

    SvaraRadera