torsdag 29 april 2010

Stek, grill och fulnät

Fulnätarnas mästare sitter än en gång i Kalasbussen och sniksurfar. Livet utan schysst lina i boendet är tufft. Men vi har lärt oss genom åren och vet var vi kan hitta dom undangömda godbitarna. Denna gång mitt på en parkering utanför en skola. Skickar på bra här så vi kanske borde lägga in kordinaternaGPS:en och spara bland "Fulnätsfavoriterna".

Förutom att leta internet så har vi tränat under dom senaste dagarna. I tisdags blev det en lugn rulltur på landsvägsmaskinerna. Gårdagen spenderade jag med Ipod och köttade 4 st 4 min i bergen. Efter första intervallen trodde jag att jag skulle få åka taxi hem, länge sedan jag tog i så mycket. Men det är ju så det ska vara, så jag slog till och körde 3 st till. Mumma för benen och bröstet. Mange begav sig ut på distanstur och hamnade hemma hos bakdhjulsdemonen Wengan som bjöd på chokladkräm.
Imorse startade vi dagen med att ge oss ut på en av våra härliga morgonjoggar kl 08.30. Dagen forsatte med cykling till Houffalize 3.5 mil från vårt boende. Hårt, varmt, jobbigt och dammigt är en kort summering av hur det var att köra 2.5 varv på världscupbanan.

Nu blir det grillkväll med Åsa och Markus.

/ Nilsson

4 kommentarer:

  1. Livet steker som vi säger. Underbart, Keep it coming!
    Fulnät für alle!

    SvaraRadera
  2. Antar att ni saknar Team Firebike när ni ska grilla. Vi hade ju kunnat stå för köttet...

    SvaraRadera
  3. Hm Firebike var ju de enda inbjudna just pga råvarorna. Men "någon" hade tagit bilen och åkt hem till Sverige.

    /Darvell

    SvaraRadera