lördag 11 december 2010

Lera i Essen

Det var en lerig tillställning i Essen idag. Jag förstod när jag körde banan att det skulle bli tufft att undslippa varvning. Vilket också blev fallet, eller ja jag blev avplockad innan pga 80% regeln eller nått liknande. Jag är i alla fall inte missnöjd då jag vet hur snabbt de bästa kör när det är lerigt.

I starten var jag rankad sist av alla. Så jag fick inte ens plats på bild...

Isabelle tog massa bilder. Denna var den enda i rörelsebilden som man kan se objektet.

Ganska glad efter lerbadet trots allt.

Blev 27:a av 35 startande. Hade likt förra veckan en kanonmekaniker vid namn Luc. Han fixar till och med den cykeln han inte hann med att fixa på plats hemma ikväll. Bättre kan man inte ha det! Nu dags att hänga tvätt igen...

/Darvell

1 kommentar:

  1. Tråkigt nog hann jag bara se sista varvet, men det verkar ha varit en bra lerfest. Bra kört!

    SvaraRadera