onsdag 8 december 2010

Raggarrunda i Ninove

Det blev ett tretimmarspass i sadeln idag. Virrade runt på lite småvägar och det gick förvånandsvärt bra denna gång. Hittade hem i tid till och med.

Nämen ska HTC-Columbia och Kalas slå sig samman?

Nädå jag var bara ute på lite hjulshopping..

Eftersom han jag hyr av är mekaniker i HTC-Columbia så tyckte han jag skulle kika förbi någon dag. Köpte dessutom ett par Zipp 202 så nu jävlar ska det gå undan.. Därefter var det full rulle till flygplatsen för att hämta "Klas" Isabelle. Det var ett jäkla spektakel vid utgången. Det stod flera hundra som skrek och applåderade när Isabelle kom.. Tydligen var det några hundra Araber som kom med ett flyg. Vet inte vad dom firade, frisläppta kanske? Därefter var det ett jäkla meck för att få ut bilen ur P-huset. Parkeringskortet var tydligen paj. När vi löst detta var det dags att åka hiss med Araberna... Det tog bara 3-4 minuter innan de kunde släppa dörrarna. Lite handling på det och sedan körde vi 7 varv runt Ninove för att hitta en ok pizzeria. Precis när vi gett upp och styr mot restaurang Gyllene Bågen så spotar Isabelle in dagens pizzeria. Imorn blir det en kortare cykeltur innan vi ska till Van Oijk Bikes (Asgroße cykelbutik) som Isabelle har tjatat om sedan hon bokade biljetten.

/Darvell


3 kommentarer:

  1. Har hon verkligen tjatat om det Magnus? :D

    SvaraRadera
  2. Fint. Tror du inte de Åsa? ;)

    SvaraRadera
  3. Klart jag har! Måste ju köpa röda rulltrissor till min Yosemite!

    SvaraRadera