torsdag 21 maj 2009

Slaktad och Nilssonäventyr

Shit vad slut jag är. Benen känns som två betongfundament och kroppen har nästintill feberkänningar. Gött mos. Coach Darvelli beordrade distans i veckan och distans har det blivit. Iallafall enligt mig. Pratar ni med Mange så har jag säkert endast kört fjolldistans då jag inte kommit över 5 timmar en enda gång. I tisdags blev de en 3 timmars runda, igår en 4 timmars och idag en 4.5 timmars runda. Jag vet, det är jobbigt. Och jag är trött. 
Förövrigt har dagarna sedan senaste bloggdagen innehållit en del jobb, lite lugna rullpass och rätt mycket motocross. Motocross. Det måste vara livet. När jag blir stor och har cyklat klart ska jag bara köra enduro på all fritid jag har.


Det här är livet.



Jag och brush var ut på ett Nilssonäventyr förra veckan med en cross och en 4hjuling. 



Tompa passerar vattenhindret smidigt..



Bruuuuuumm...

Mange i full fart med att klämma Enervit gel. Fick inte med gelen på bilden eftersom han gömde den. Men jag lyckades smygfilma det hela istället...





Det var allt för denna gång.

/ Trötting

P.s Mange vinner Billingeracet på söndag. Han är äckligt pigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar