söndag 10 maj 2009

Sveriges sämsta Scandic

Mange är helt förstörd. Scandic Uppsala har ingen musli. Vilket skithotell. Istället har han levt på fågelfrön och gör-de-själv-risenta-musli. Han är inte sig lik.
För övrigt befinner vi oss i Uppsala med Kalas-Jonas för att rejsa fjållcykel. Min insats igår på linjet var käzz. Jag hängde med 1 varv av 15 innan jag insåg att jag hör hemma i skogen.. 
Mange körde bra och var med och rejsa i 3.5 timme. Sedan ville inte huvet mer. Döskalle. Idag är det dags för GP. Jag känner att jag är en fara både för mig själv och mina medtävlande så jag står över. Mange peppar med Polly och har snart pangpangben.
På tal om musli.. Kika in det här klippet

1 kommentar:

  1. Darvell måste ha Knusper-müsli, då kör han fort. Men kan tänka mig att Polly hjälper bra för ett GP.

    SvaraRadera