onsdag 13 april 2011

Ryggläge

Lugna dagar här nere i Tyskland!
Händer inte alltför mycket just nu, Nilsson och Mange är ute på hojarna och rekar banan inför helgen medan jag ligger i sängen med datorn i knät..
Det enda som tröstar lite är att vädret är kasst jämfört med vad vi har vart vana med sen vi lämnade Sverige för några veckor sen, igår bjöds det på tyskt finväder med regn,sol,hagel och snö. Kan erkänna att det kändes helt okej att inte behöva fundera på att cyklingen då..

Annars är höjdpunkterna om dagarna här nere när jag ska klä på mig, ta på sig strumpa eller sko på vänstra foten med samma ben i gips kräver lite smidighet.
Alla ser väl hur smidig jag är...?

/ Wengelin

3 kommentarer:

  1. Häääärligt med tüskt väder.
    Och det verkar ju inte bättre att du har anpassat dig efter den tüska stelheten =)

    SvaraRadera
  2. Testa med en typ grilltång de brukar ju ha långa skaft! Annars tycker jag att det där ser rätt smidigt ut, för att vara cyklist!
    :-D
    Läk fort!
    //Ann -Marie

    SvaraRadera
  3. Tur att du har stretchat så mycket i dina dagar ;)
    /J

    SvaraRadera