tisdag 29 maj 2012

Borlänge Tour bilder!

Det blev en tredjeplats även på tempot för mig, alltså 3:a på alla etapper. Hade inte formen för att göra något bättre så jag är nöjd med helgen.

Idag har jag varit ute på 3 timmar fintur ute i brötiga Faluskogar med Pumpen och Bleckur. Pumpen som enligt ryktet hatar rötter och sten flög fram och sa att han gillade stigarna. Så vad gäller egentligen...

Start etapp 2.
Wengan solo ut på varv två.
Avvaktande körning...





Nisse pumpar...
Bleckur kör på framhjulet precis som alla andra mogna män som hellre kör på framhjulet än bakhjulet.
En vanlig syn med maskinen i spets.

Börjar han bli lite sliten..?

Här sliter i alla fall jag.

Så nära men ändå så omöjligt att täppa!









Ingen spurtspöar Wengan på hemmaplan.
Svettigt...
Grinar?
Förstefotograf Klas Darvell.



Andrafotograf Markus Darvell som planerar Långloppspremiär inom kort. 
Vet inte varför men tydligen ville Nilsson sitta i mitt knä!
Tälthäng med BMX-killarna!
/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar