torsdag 2 april 2009

Efterlyst

Lyckades med konststycket att bli efterlyst idag. Det är Oscar som skickat ut en efterlysning men jag är i alla fall hemma välbehållen. Vi råkade splittra i en korsning i Borlänge centrum. De som åkt bil i Paris vet ungefär hur svårt det är att hitta varandra efter en splittring. Borlänge har så många cykelbanor att det är precis som att köra bil i Paris. Jag var dock inte så farlig för omgivningen som Oscar antyder. Jag var ju så glad eftersom jag är ägare av en Tapetmarodör.

Tapetmarodören är värd sin vikt i guld. Tapeterna ramlar av väggen så det blir rent ner till betongen. Nu blir det grymt enkelt att spackla och måla.

Nilsson har lovat att blogga om dagens träning eftersom jag satt en del på hans hjul. Han har inte kommit med något inlägg än, så vi får se vad som händer.

/Darvell

1 kommentar:

  1. Ja tusan! här är du ju! Ja när kommer valpens inlägg?

    Syns på Vibes om 20!

    SvaraRadera